Business & ITC & Public Administration Consultant

2008. október 20., hétfő

Szokjuk a Vistát

Új VISTA felhasználó élményei!

Elég sokáig bírtam, hogy ne térjek át Microsoft XP prof.- ról Micrsofot Vistára Business-re.

Nyilván mint kezdő felhasználó mindjárt a legjobbat szerettem volna, ezért vettem egy 64 bites OP rendszert, had legyen a gépem nagyon megbízható. Önmagában csúcs az operációs rendszer, csak hát ne akarj vele dolgozni.

A telepítések után kénytelen voltam 2 hétig a régi gépemmel tovább dolgozni, míg sikerült kicseréltetnem az operációs rendszert 32 bittesre. Nyilván most a Quad procis 4 GB RAM-os gépem semmivel sem gyorsabb mint a régi P4, 1 GB RAM-os XP-m. De sebaj mert szebb. Nyilván haladnom kell a korral.

Most persze úgy dolgozom, hogy az új Vistán átveszem a régi gépem képernyőjét hogy tudjak levelezni. Persze nem azért mert a Vista nem alkalmas rá hanem azért mert a régi gépemen annyi jó beálítás van meg címjegyzék meg pörgő mail hogy nem tudnám 1 napnál tovább nélkülözni. Gyorsan jegyezzük meg, hogy amit tehettem frissítttem, még a jó öreg Kasperskymet is (szerencsém volt mert ingyen lehetett 9-es verzióra frissíteni ami már támogatja a Vistát.

No de az Office 2007 és 2003, hát az nagy szívás.

  • A címjegyzéket a nem veszi át a 2007-es outlook, persze már próbáltam exportálni meg inportálni, de valami nem klappol.
  • Az okos fejemmel gondoltam az új gépen kért particiót csinálok, egyet az operációs rendszernek egyet a dokumentumoknak. Gondoljátok hogy találtam olyan megoldást amivel át lehetne tenni a Dokumentumok könyvtárat a másik particióra, hogy minden program ezek után ott keresse. Nyilván ez az egyszerű gondolat elkerülte a fejelsztők figyelmét.
  • Akart már valaki Cisco VPN-re frissíteni, hát csak akkor tegye ha ismeri a Cisco amerikai főnökét (nekem szerencsém van mert ismerem), különben megborúl a Vistája ha feltelepíti a (honnna is lehetne tudni melyik op rendszerre szánt) működő Cisco VPN-t. Már pedig csak ezzel együtt tudok dolgozni (nyilván ennyire nem utálhatja egymást a két cég)

Most tanácstalan vagyok és még mindig távoli asztal kapcsolattal dolgozom az amúgy 3 m-re található XP-s gépemen.

Miért?

  • áttenni nem tudom a dokumentum könyvtáramat mert megtölti a particiót, akkor meg nem működik a Vista.
  • Ha meg a másikra teszem akkor minden alkalommal böngészhetem ezerrel az útvonalakt, erre meg nincs időm, meg öreg vagyok én már a játszadozásra.
  • Mail, hát erre még ötletem sincs pedig ötletgyárosnak tartom magam. Nyilván egy 2009 jan. 01-i áttérést ki kell erőszakolnom magamból, és 1 hetet hogy átírjam a címket.

I love you!

Nincsenek megjegyzések: